Είναι ο ορισμός του γκολ από τα αποδυτήρια.
Ένας πιτσιρικάς σε ματς στην Ολλανδία, δοκίμασε τα πόδια του με το σφύριγμα της έναρξης και πέτυχε γκολ στα 3 δευτερόλεπτα.
Ε λοιπόν ένας πιτσιρικάς στην Ολλανδία, απέδειξε σε απόλυτο βαθμό ποιος είναι ο σωστός τρόπος να βάζεις γκολ με το… καλημέρα.
Διότι ο νεαρός Φαμπιάν Ραμαγιάνα σκόραρε από το κέντρο πριν καν προλάβει να βγάλει τη σφυρίχτρα από το στόμα ο ρέφερι, στο ξεκίνημα του ματς.

![Αυτός ο αστυνομικός ξέχασε τη κάμερα του περιπολικού ανοιχτή. Δείτε αυτή τι κατέγραψε!!! [Βίντεο]](https://www.koproskyla.com/wp-content/uploads/2017/01/astynomikos-300x194.jpg)

